آیفون 14 بالاخره در دستان کاربران قرار گرفت و Zach با نام مستعار JerryRigEverything اینجاست تا دوام آن را با مجموعه آزمایش‌های معمول خود از جمله خراشیدگی، سوختن و خم شدن به چالش بکشد.

طراحی 14 عمدتاً از آیفون 13 سال گذشته با تعدادی بهبود در جزئیات به وام گرفته شده است. یکی از تفاوت‌های اصلی در سری جدید آیفونهای اپل این است که اپل اکنون جدا کردن شیشه‌های پشتی را آسان‌تر کرده که هزینه‌های تعمیر به میزان قابل توجهی کمتر می کند.

طبق معمول، تست‌های دوام با تست خراش صفحه شروع می‌شوند که خراش‌های جزئی را در سطح 6 در مقیاس سختی Mohs و شیارهای عمیق‌تر در سطح 7 نشان می‌دهد. فریم آلومینیومی در برخورد با تیغه‌ای رنگ‌های واقعی خود را (در این مورد رنگ مشکی نیمه‌شب) نشان می‌دهد. واحد بررسی دوربین‌های پشتی آیفون 14 دارای پوشش لنز کریستالی یاقوت کبود هستند، اگرچه آزمایش خراش نشان می‌دهد که اینطور نیست زیرا علائم در سطح 6 ظاهر می‌شوند.

تست سوختن طولانی‌مدت صفحه منجر به چندین پیکسل مرده می‌شود که بازیابی نمی‌شوند، که قابل انتظار بود. تست خم شدن برای آخرین مرحله در نظر گرفته شده است و آیفون 14 هیچ نشانه ای از خم شدن تحت فشار را نشان نمی دهد و سربلند از این تست خارج میشود.