یکی از ویژگی های سخت افزاری کمتر شناخته شده آیفون 14 جدید این حقیقت است که اکنون تعمیر شیشه پشتی آسان تر است. حتی با وجود اینکه بدنه از آیفون 13 سال گذشته منتقل شده است، آیفون 14 معمولی را می توان از جلو و عقب باز کرد، در حالی که تمام آیفون های دیگر از زمان آیفون 5 باید ابتدا صفحه نمایش را جدا کنید و تعمیرات ترک خوردگی پشت از این رو به یک کابوس تبدیل می شد. تیم حاضر در iFixit تمام جزئیات مربوط به باز کردن آیفون 14 جدید را فاش کردند و ظاهر به اطلاعات بسیار جالبی دست یافته اند.

اپل به این واقعیت اشاره نکرد که آیفون 14 را به طور کامل در طراحی داخلی مورد بازنگری قرار گرفته است و نکته جالب تر این است که آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس هنوز از سبک معماری قدیمی استفاده می کنند که تعمیر آن سخت تر است. تیم iFixit همچنین خاطرنشان می کند که قاب میانی آلومینیومی و طراحی آنتن نیاز به بازنگری دقیق دارد. اپل همچنین مجبور شد از چسب بسیار بیشتری استفاده کند تا دو طرف گوشی را ببندد.

با باز کردن گوشی از جلو، کابل های رابط صفحه نمایش و یک ورق فلزی که از بقیه اجزا محافظت می کند، نمایان می شود. برداشتن قسمت پشتی به مقداری گرما، یک مکنده و یک ابزار برای شل کردن چسب نیاز دارد.

قسمت پشتی به سمت راست باز می شود و در نهایت می توانیم اجزای داخلی و همچنین براکت های فلزی را ببینیم که به نگه داشتن پشتی در جای خود کمک می کند. بقیه خرابی ها همانطور که انتظار می رود انجام می شود و اجزای کلیدی توسط براکت ها، پیچ ها و کابل ها نگه داشته می شوند.

تعمیرات قفل شده با نرم افزار یکی از تنها نکات منفی آیفون های جدید است و بنابراین امتیاز تعمیرپذیری iFixit 7/10 را برای آیفون 14 به ارمغان می آورد.