oneplus10

امروز یک افشای جالب جدید، گنجینه ای از اطلاعات در مورد برنامه ها و استراتژی کلی OnePlus در اختیار ما قرار می دهد. برای جمع‌بندی، تقسیم‌بندی بازار جدید این شرکت به این صورت عمل می‌کند: سری شماره‌گذاری‌شده خط پرچم‌دار، مدل‌های با برند R بازارهای منطقه را هدف قرار می‌دهند، دستگاه‌های Nord و Nord CE میان‌رده‌ها هستند و تلفن‌های Nord N  سری های ورودی را شامل می شوند.

صحبت از مدل‌های R شد، وان‌پلاس 9RT به‌تازگی در هند به‌عنوان جانشین مدل‌های 9R عرضه شد، اما ظاهراً در اواخر امسال یک مدل 10R نیز عرضه خواهد شد. نه تنها این، بلکه بازارهای جهانی ظاهراً یک OnePlus 10 وانیلی در کنار 10 Pro که قبلاً برای چین رونمایی شده بود دریافت می کنند.

One Plus9

در حالی که 10 و 10 پرو (که ظاهراً در ماه آوریل به صورت جهانی معرفی خواهند شد) از اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می برند، وان پلاس 10 آر به جای آن از مدیاتک دیمنسیتی 9000 استفاده می کند.

پس از مدت ها استفاده از چیپست های کوالکام، وان پلاس ابتدا مسیر مدیاتک را با Nord 2 طی کرد و اکنون که سازنده تراشه تایوانی دارای یک SoC پرچمدار مناسب است، آماده است تا آن را به سری پرچمداران القا کند، حتی اگر 10R این کار را انجام دهد. فقط به برخی مناطق محدود شود.

بر اساس این شایعه، دلیل عدم استفاده وان پلاس از Dimensity 9000 در 10 یا 10 Pro به عشق آمریکای شمالی به mmWave 5G و عدم پشتیبانی تراشه مدیاتک از آن مربوط می شود. OnePlus 10R با صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED و “حداقل” 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی راهی چین و هند می شود.

OnePlus 10R باید در فروشگاه های آن بازارها در پایان سه ماهه دوم (بخوانید: ژوئن) عرضه شود. تأخیر مربوط به شرکتی است که می‌خواهد به 9RT فضایی برای تنفس بدهد. این گوشی ابتدا قرار بود در ماه اکتبر در هند عرضه شود، اما مشکلات مربوط به OxygenOS 12 باعث شد که این گوشی به این ماه برسد.

منبع