هوآوی خود را برای یک رویداد بزرگ در 23 دسامبر آماده می‌کند. انتظار می‌رود این شرکت از Huawei P50 Pocket، که احتمالاً یک گوشی تاشو دیگر، به نام Mate V باشد، رونمایی کند. انتظار می‌رود که معرفی MateBook X Pro نیز بخشی از این رویداد باشد، احتمالاً یک جفت عینک هوشمند را نیز به نمایش بگذراند و اما  آخرین  و مهمترین معرفی در این بین  Huawei Watch D خواهد بود.

 

ما قبلاً تصاویری از این گجن  را دیده‌ایم، از جمله در عکس‌های عملی زنده، اما همچنان از مجموعه جدیدی از رندرهای رسمی با جزئیات و وضوح بالا استقبال می کنیم، این تصاویر بخشی از فهرست پیش‌سفارش در vmall.com است. قیمت خرده فروشی ساعت D هنوز در این سایت مشخص نشده است و فقط 100 یوان به عنوان پیش پرداخت می خواهد. منابع نشان می‌دهند که Watch D با قیمت ۲۹۹۸ یوان یا تقریباً ۴۷۰ دلار به فروش می‌رسد.

Huawei Watch D

با این حال، ما هنوز متوجه نشده ایم که آیا Watch D به تمام لوازم جانبی مورد نیاز برای “ویژگی کشنده” خود – کنترل بر فشار خون – مجهز خواهد بود یا خیر. این ویژگی جذاب قبلاً در موارد متعدد مورد  اذیت کاربران قرار گرفته است و با قضاوت بر اساس رندرهای رسمی، احتمالاً برجسته ترین نقطه فروش این ابزار پوشیدنی خواهد بود. به لطف یکی از افشاهای اخیر، می دانیم که این ویژگی به کمک یک بند بادی که به بدنه ساعت D وصل می شود و در دو اندازه مختلف موجود است، کار می کند.  اگر Huawei Watch D واقعاً به طور کامل مجهز به این سخت افزار باشد، آن قیمتی که عنوان شده است کمی معقول تر به نظر می رسد.

منبع