Samsung Water-resistant

سامسونگ در حال حاضر بیش از نیم دوجین گوشی هوشمند سری گلکسی A را با مقاومت در برابر آب عرضه کرده است، از جمله گلکسی A52، A52 5G، A52s 5G و A72 در سال جاری. و با در نظرگرفتن گزارش The Elec ، در سال 2022 شاهد میان رده های سری گلکسی A مقاوم در برابر آب بیشتری از سامسونگ در تلاش برای رقابت با برندهای چینی خواهیم بود.

بنابراین کدام گوشی‌های هوشمند در سری گلکسی A دارای رتبه IP هستند؟ این نشریه ادعا می‌کند که گلکسی A33 و مدل‌های بالاتر دارای محافظ نفوذ خواهند بود، اما رتبه‌بندی دقیقی را فاش نکرده است.

سامسونگ تاکنون پنج گوشی هوشمند گلکسی A را با IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب و چهار گوشی با رتبه بندی IP67 روانه بازار کرده است.

Galaxy A33

این منبع همچنین ادعا می کند که سامسونگ از مواد غشایی و سیلیکون ضد آب برای دستیابی به مقاومت IPxx در برابر گرد و غبار و آب در این تلفن های هوشمند استفاده خواهد کرد. اولی روی میکروفون و بلندگو اعمال می شود و دومی برای مهر و موم کردن درگاه شارژ.

سامسونگ همچنین تصمیم گرفته است فرآیند تولید پنل پشتی گوشی‌های هوشمند سال آینده را ساده‌تر کند که می‌تواند به کاهش هزینه‌های تولید کمک کند.

سامسونگ هنوز چیزی در مورد گوشی های هوشمند گلکسی A 2022 فاش نکرده است، اما می دانیم که این شرکت گوشی های گلکسی A33 5G، گلکسی A53 5G و گلکسی A73 5G را به دلیل افشای رندرهای آنها به صورت آنلاین عرضه خواهد کرد. همچنین در مورد Galaxy A23 شنیده ایم که گفته می شود دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است و در نسخه های 4G و 5G عرضه می شود.

منبع