ردمی شیائومی در ماه اکتبر از سری نوت 12 رونمایی کرد که در حال حاضر انحصاری چین است. اما از آنجایی که شعبه هندی Redmi امروز اعلام کرد که سری Note 12 به زودی در هند عرضه خواهد شد، این وضعیت در حال تغییر است.

سری Redmi Note 12 از چهار گوشی هوشمند تشکیل شده است – Redmi Note 12، Redmi Note 12 Pro، Redmi Note 12 Pro+ و Redmi Note 12 Discovery (معروف به Explorer). با قضاوت بر اساس تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط Redmi، به نظر می رسد که این برند چینی سه گوشی هوشمند نوت 12 را به هند خواهد آورد.

Redmi هیچ نامی را ذکر نکرده است، اما بررسی دقیق پوستر نشان می دهد که مدل وانیلی در هند عرضه نخواهد شد. دلیل این امر این است که نوت 12 دارای دوربین دوگانه در پشت با فلاش دایره ای است، در حالی که سایرین در این خط دارای دوربین های سه گانه پشتی با ماژول های فلاش با اشکال مختلف هستند. و سه گوشی که در تصویر می بینیم همگی دارای تنظیمات دوربین سه گانه هستند.

ردمی نوت 12 پرو، نوت 12 پرو پلاس و نوت 12 دیسکاوری گوشی‌هایی هستند که از Dimensity 1080 بهره می‌برند و تفاوت‌هایی در بخش دوربین، باتری و حافظه دارند و نسخه دیسکاوری با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و شارژ سیمی 210 واتی عرضه می‌شود.